< Till bloggens startsida

-Prat om självförtroende

Känner att jag vill skriva av mig lite, allt gått upp och ner, ibland ä humöret på topp och ibland dalar det som jag vet inte vad. Just nu VAR jag helt på topp, men så dalar det, jag tänker inte säga varför men de här gången finns det en anledning!
Under dethär sommarlovet har jag fått ett självförtroende, som heter duga! Jag har fattat att jag lever i min kropp, det går inte att ändra på hur man ser ut, och jag står för vad jag säger fullt ut! Alltså också dethär också! Mitt humör har vart på topp nu i typ tre dagar utan att jag änns vart nära på att dala ner till botten. Det har vart underbart! Och nu bryr jag mig inte längre om folk som försöker dra ner på självförtroendet genom att alltid komma med kommentarer som, vilka tjocka lår, så jävla ful osv osv. Nu står jag och tar emot skiten men aldrig att jag skulle bry mig! Inte ett dugg!
Det är bara fyra stycken av mina vänner som vet vem JAG är, dvs dom jag träffat på senare tiden och en till... Folk som inte känner mig skulle nog beskriva mig som tyst, tillbakadragen, blyg osv. Däremot folk som känner MIG skulle nog beskriva mig som pratglad, framåt, och rolig! Helt tvärt emot alltså! När jag sitter och pratar med en väldigt BRA människa på facebook så kommer allt och inget ur mig, och hon känner igen sig! Hon är bara sigsjälv och INGEN annan! Så jäkla bra alltså!
Och sen har vi en heldel som hänt i sommar som gett mig minnen för livet och självförtroendet! Jag hoppas att ni som läser detta kommer att ta till er och förstå att det INTE är okej att trycka ner folk! Och att ni förstår att ett bra självförtroende är guld värt hela livet!
Ha det bra och lev livet med huvudet högt! Puss!!

Ps. Jag kommer nog läga till lite uppdateringar vad det gäller texten, typ fet text och mellan rum och grejjer... Ja ni fattar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback