< Till bloggens startsida

-Gott nytt år på er!

Godmorgon & Godmiddag vänner!
Vaknade i lite halvpanik för att klockan hunnit bli elva innan mamma kom in och väckte mig. Det är väldigt sent för att var jag, mig. (Vilket ord ska det vara?! Jag, Mig... Äh jag kör på båda!) Hoppade upp på direkten, slängde i mig frukost till någon One Direction låt. Insåg att jag inte hade bråttom till något, så tog med mig kamran ut och skulle fotografera lite frost som jag aldrig annars hinner med.. Pfft! För det gick ju jätte bra! Jag bjussar på två av bilderna iallafall.

Kommentarer
lynnesundd, umunthernovell

tack så mycket! hhi.. du får fortsätta läsa, så får vi se vad som händer.. ;)



asfina bilder!

2012-01-02 @ 17:30:48
URL: http://umunthernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback