< Till bloggens startsida

-jullov

Godmorgon folket!
Idag får jag JULLOV! Och det ser jag fram emot x1000! Sova länge, åka ner till Skåne eller få besök från Skåne, julafton, byta julklappar med kompisar och äta en massa god mat! Jag tror det kommer bli riktigt bra!
Just nu har jag ett wett stort problem, (sa någon i-landsproblem?!) jag har absolut inget att ha på mig en dag som denna... Så det är väl bara för mig ärr stoppa in näsan längst in i garderoben för att se om det finns något lite finare där inne.. Ge mig ett lycka till! Jag får vara tråkig i några timmar och skita i en bild,men den kommer när jag slutat och fått tag i en riktig dator. När fick/får ni jullov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback