< Till bloggens startsida

22:44

Glömde nästan bort bloggen idag, om man nu får säga att man glömde bloggen... Men ärligt talat har jag inte suttit still mycket idag, när lillkusin går i 180 är det bara att försöka hänga med! Har hunnit med bad i poolen, bak, ballonguppblåsning (stavas det så?), Uno-spel och en hel del annat så jag hoppas att ni förstår varför jag inte har bloggat tidigare idag. Jag åker hem på onsdag, men sen på fredag åker jag upp till Stockholm och dngalan och kommer hem lördag gissar jag på. Men efter det lovar jag att det kommer komma lite fler bilder i bloggen. Jag själv tycker att det blir skittråkigt rent ut sagt utan bilder, gissar att jag tycker som er?

Kommentarer
Hanna

dn-galan?!

härligt ju :D

2011-07-25 @ 23:53:37
URL: http://midusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback