< Till bloggens startsida

regn,regn och åter regn

Kul väder om man ska prata om de. Allt är bara grått, trist och blött! Men just nu gör det mig ingenting sitter och  väntar på ett paket som kommer med posten (troligen på måndag men ändå!) den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge sägs det ju! Tog en sväng med familjen till Tovehult idag, riktigt mysigt! Efter det stannade vi till vid godishuset för lite gooodis :) Kan säga att jag har varit proppmätt hela dagen idag! Har ätit i mängder, men man lever bara en gång ju! Flera Cypernbilder kommer imorn, men slänger med en bild på syster och mig för att liva upp inlägget lite sådära. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback