< Till bloggens startsida

-Fångad av en stormvind

Ser ni energin och glädjen? För att inte tala om att det är otroligt att ha en sån röst. Jag är igentligen inget stort fan av Carola, men just ikväll finns det ingen jag kan jämföra med henne. Att ha den energin på scenen är otroligt, för igentligen... hur många artister har det nu för tiden? Inte många. Det är sånnahära personer jag får energi av, energi för att orka med livet när det är som jobbigast. Att människor inte vet hur mycket energi och glädje dom sprider.
För att vara en sann schlagernörd så går det inte annat än att tycka om alla bidrag som har en riktig schlagermelodi, ett tiotal dansare som kör en riktig schlagerdans, energin som finns i dom äkta schlagernumrerna, den är ofattbar!

Min dröm sen jag var riktigt liten är att stå på scenen i Globen och framföra ett riktigt schlagernummer i en Melodifestivalsfinal. Den var rolig, jag har varken rösten, energin eller några dansare. Så lycka till Johanna! Drömma vidare går dock.

Till sist, det som man absolut inte får glömma i ett schlagernummer, avsluta med hela armen rakt upp i luften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback