< Till bloggens startsida

-All because of you

Jag vill skrika, slås, banka. Vad som helst, bara få ut monstret inom mig, det river och det sliter. Känslorna kommer som vågor mot den torra sanden. Vad ska jag göra? Vem ska jag spela? Om jag visar mitt jag, skulle någon tro att jag var frisk? Nej. Alla har vi ett monster inom oss, som bara vill riva oss i tusen bitar, det skiter i hur vi mår. Hur tar man kontroll över monstret, går det att låsa in? Jag har inte lyckats hitta någon plats att gömma monstret på, det finns inom mig natt som dag. Bara en falsk fasad av glädje gömmer mitt riktiga jag, ibland blir det för jobbit, man orkar inte, orkar inte hålla fasaden uppe, den blir för tung. Jag är inte stark nog att hålla tillbaka.

Kommentarer
hanna

du är stark johanna, väldigt bra också♥

2011-10-30 @ 15:58:30
URL: http://midusa.blogg.se/
fransson

När dom frågar hur du mår



Säg att det är regn

Som faller på din kind



Bara lite regn

Som torkar i en vind



För vad som än händer

Och hur det än går

Säg att det är regn



Säg att det är regn

Jag förstår



Om du måste le

För alla andra vara stark

Trots att du förlorat allt

Och när känslorna vill fram



Säg att det är regn

Som faller på din kind

Bara lite regn

Som torkar i en vind



För vad som än händer

Och hur det än går

Säg att det är regn



//Molly Sandén, Säg Att Det Är Regn. En av de i särklass bästa svenska låtarna.

2011-10-31 @ 11:56:18
URL: http://www.fransson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback