< Till bloggens startsida

-Hos dig var jag stark, hos dig var jag underbar.

Jag hittade just denhär texten ligga och skräpa mitt bland ej publicerade inlägg, jag har inte vågat lägga upp den. Men nu känner jag mig stark. Slänger med en bild också från helsingborg, and there you go!

Att jag änns orkar skriva just nu. Hela världen har just rasat samman för min del.

En människa måste se stark ut. Annars är man inte tillräckligt bra. Inte visa några dåliga sidor, då är man svag. Vad förväntar vi av varandra? Att man ska vara perfekt från början? Man lär sig av sina misstag har jag hört.

Jag la märkte till dig av en ren slump, du fångade min uppmärksamhet på en gång. Jag visste inte då att jag skulle våga, våga skriva till en helt främmande person som sedan skulle bli den underbaraste vän jag haft. Jag hade inte en aning om vem det var, vilka personen kännde och häller inte hur grym personen igentligen var. Du är som en syster.

Jag är ingen tankeläsare, det är inte många som är det. Finns det änns tankeläsere eller är det bara i sagor? Hursomhelst ska man inte behöva läsa andras tankar, ut med språket! Säg vad du känner! Så mycket man sagt och ångrat. Men jag undrar, hade man varit samma person idag om man inte gjort alla misstag här i livet? jag tror inte det, alla gör vi misstag, det är bara att acceptera! Jag gjorde nyss ett, vad kommer det spela för roll om 20 år? Det vet jag inte, inte du, ingen som läser det här just nu vet. Det jag vill säga är, skit i om du gör ett litet misstag, ingen bryr sig om 20 år. Dom större misstagen kommer också alla att göra, dom som man ångrar och bara vill gräva ner sig för. Man vill inte se dagsljuset idag, kanske inte i morgon eller i övermorgon, men man kommer över det mer eller mindre.

Ta vara på personer ni känner, ni kommer alltid att behöva dom. Vem vet imorgon kanske personen inte finns, vad gör du då? Ångrar dig för att du lät personen gå? För att du inte hann berätta hur awsome personen var? Ja, olika från person till person. Men alla kommer vi ångra något, det är jag hundra procent säker på.

Saknar dig.

Kommentarer
fransson

I miss you. Like THIS much. <3

2011-10-26 @ 23:52:34
URL: http://www.fransson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback