< Till bloggens startsida

-så många frågor, men inga svar

Jag är bara helt tom.

Levde jag i någon fantasi? Jag och mina drömmar.
Gjorde jag nått fel? Jag var bara jag.
Betydde inte jag nått för dig? Jag litade på dig i onödan.

Du gjorde så jag kännde mig som en RIKTIG levande människa.
Nu är jag bara luft. Igen.
Ångesten kommer krypandes. Igen.
Alla tankar kommer tillbaka. Igen.

Varför jag? Varför gjorde du så mot mig?
Tusen frågor surrar runt, runt i huvudet. Varför jag? Vad gjorde jag fel?

Kommentarer
Lisa - fotografi mode och ulrik munther

sv; hihi ja! golvmopp <3 mitt ord! :D :D

2011-09-25 @ 14:38:40
URL: http://lisahofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback