< Till bloggens startsida

-Hata omöjligheten

Goddag!

Imorgon är det exakt en vecka kvar till min sweet 16!!!! Något som stått högst upp på min önskelista sedan jag var i Helsingborg är en stickad tröja, en speciell, det finns bara två personer som kan göra den och som vet vad jag menar för tröja, och jag är helt hundra på att jag inte kommer få den, tyvärr!
Det som kommer tvåa på min lista går nog inte heller att få. Att få gå på melodifestivalsfinalen och sitta på parkett, lite svårt då alla platser är slut, tyvärr!
Nu vet ni! Om någon skulle ha en biljett i fickan så varsågod ge den till mig! Och tröjan... Omöjligt.

Ska straxt hoppa på cykeln med musik i öronen och slänga ut lite reklam till folket. Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback