< Till bloggens startsida

-Don't think, just sing

Någon som vill ha en äcklig hals eller en näsa med inbyggd kran? Mange bjuder! Skämt å sido.

Medan jorden blir plattare av att snön smälter bort sitter jag inne vid datan och har tycker synd om mig själv. I början av den här veckan bestämde sig min röst för att fungera ytterst lite, visst jag fick fram ord men de var knappt. Om man nu har en hjärna som kan tänka och föra slutsatser så fattar man att sjunga är inte att tänka på. Om ni inte bor med mig eller lever väldigt nära inpå mitt liv så har ni ingen aning om jag jag skriver för nått just nu. -Sjunga?! -Gör hon sånnt?! Kanske är det någon tanke ni har huvudet just nu? Men ja, jag sjunger nästan hela tiden hemma, om humöret tillåter. Jag lovar, jag kan reta gallfeber på varenda kotte med min sång.

Men att sjunga är mitt sätt att få ut glädje och energi på (förutom träningen). Om jag har en dålig dag eller bara är allmänt nere så kommer det inte ut en ända liten ton, det är omöjligt! Förstår ni då hur det är att ha hållit inne all energi i en hel vecka för att man har en röst som inte tillåter en att sjunga? Där av en av anledningarna till att jag går på någon slags överenergi just nu. JAG VILL SJUNGA NU, men kan inte!

Till sist, en sak som alla bör veta, jag sjunger inte bra, om man ska jämföra skulle man kunna jämföra med en död igelkott. Det är en sak som är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback