< Till bloggens startsida

-I'm back my friends

Hej kära kompisar som är kvar!

Att det fortfarande finns folk som tittar in här är mer eller mindre otroligt! Vad ska man säga) Mitt liv har väl inte vart en dans på rosor dom senaste veckorna (bortsett från några av dom). Det var nästan en månad sen jag skrev här, läskigt vad tiden går fort!

Under den här månaden har jag hunnit varit hos min moster och jag har varit på Cypern, de ni! Jag kan glädja er med att jag har ett antal bilder att visa upp för er, dom flesta ligger i kö för redigering just nu, så en del kommer komma under kvällen, dom andra tidsinställer jag till i morgon och framåt! :) Jag ska även försöka fortsätta på listan 1- 29!

Vi ses och hörs när bildredigeringen är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback