< Till bloggens startsida

Usain Bolt

Tänkte börja dethär inlägget med att säga förlåt för att jag aldrig bloggade mer igår. Lika klantig som alltid så lyckades jag få hela min cykel över mig när jag delade ut den sista reklamen, och det ledde till att jag fick ett supermysigt sår på halva knät, ett litet sår på foten och sådär, ja ni fattar! Gick alltså hela kvällen och tyckte synd om mig själv! Hahaha! Nog om mig... Från och med nu, ska jag försöka med att få in lite bilder i bloggen, och vi börjar med två på Usain Bolt från DN galan. Mer bilder kommer därifrån framöver! Sådär nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv lite grann.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback