< Till bloggens startsida

Gårdagen i Linköping

Jag säger bara VARNING! Det här kan bli långt.

Dagen började med att jag och Emma typ stressade sönder för att inte missa tåget till Linköping och Rix Fm Festival, och ja de ledde till att jag lyckades glömma kameran hemma, så tyvärr inga bilder. Fast vad gjorde de att jag glömde kameran när reget vräkte ner hela dagen? Inget tycker jag! För allt vart blött, blött och åter blött! Härligt, jagvet (eller inte!). Lyckades iallafall komma fram precis i lagom tid till tåget. Väl på tåget körde vi en hejdundrandes massa kort, allt var tråkigt om inte jag vann (såklart) heheh! När vi äntligen kommit fram uppstog nästa problem, att hitta. Vi gick omkring i ca en kvart och letade efter subway som vi sen aldrig hittade, utan det fick bli McDonald's ist. När vi ätit klart var det dax att gå för att se Ulrik Munther och sen få skon signerad (har tjatat rätt länge om de asså!) och då kom nästa problem, att hitta dit, alltså jag och linköping=ingen bra kombition! Men vi gick och gick tillslut stannade vi och frågade en om vägen, och tror ni inte att bara vi tog två steg till så ser vi hela scenen och allt?! Han måste trott vi var helt dumma i huvudet! Men,men, Väl framme ställde vi oss lite fint bakom alla paraplyer och såg från början ingenting, men sen när Ulrik kom flyttade alla på sig och då helt plötsligt ser vi allt?! heheeh :D! Sen körde han Boys don't cry (precis som i Kalmar) lika bra som alltid! Efter låten gick Emma och jag och köpte oss varsin singel, för att få lite förtur (a) Hela tiden spöregnade de och jag var inte speciellt sugen på att ta av mig skon men whatever skulle ju ändå bli ännu mer blöt sen så. Så kom jag fram efter typ tio min.

Ulrik: Heeeeej!  :D
Jag: Heeej! :D (räcker fram skon, och lyckas trassla in mig i skosnörena!)
Ulrik: Hahah går det bra?
Jag: njaa, haha
Ulrik: (signerar)
Ulrik: Varsågod dårå! :D
Jag: Taaack :D
(skapligt arg på mig själv för att jag inte vågade be om dendär kramen!)

Efter att vi fått våra autografer ställde vi oss vid trappen så att vi skulle komma så när som möjligt när han  gick ner från scenen, och vi lyckades helt klart! Ställde oss under en massa träd och stog där och såg på soundcheck(en) i en timma tills det var dax för Danny att signera, ställde oss i kön (som var rätt mycket längre än Ulriks) kom fram typ efter en kvart/halvtimma.

Danny: Tjeeenare! :D
Jag: Heej :D
Danny: (signerar)
Danny: Varsågod!
Jag: Tack :) meeen asså skulle jag kunna få en kram?
Danny: (tittar lite snett) ja men det e klart!
(KRAAAAM)
Jag: Tack :D


Efter signeringen med Danny var det en timme kvar tills de började, så vi gick och ställde oss nästan längst fram. Och väntade, och väntade i en timme dårå. Segt som tusan vare! Men sen vart klockan 18:00 och det började. Dom körde igång med Ramsells, Sen kom Ulriiik! :D Han körde först Boys don't cry sen Born this way och efter det Sticks and stones(!!!!!!) och fasiken vad glad jag blev när han drog igång Sticks and stones :D! Efter Ulrik kom Andreas Johnsson, Swingfly, Love Generation och Jay Smith. (Om ordningen stämmer vet jag inte helt säkert) Vi vart tvugna att gå sen, så vi hann bara se en låt med Tove Styrke och missade Danny!!! :'( tusen tårar på de asså!!!! :'@ Det var så mycket bättre drag i Kalmar asså! :o kanske berode på att de var BRA väder där! Men så fick vi ju problem med att hitta tillbaka till stationen igen! xd hahaha! Duktiga är vi. Men sen kom vi rätt iallafall. Så satte vi os helt dyngsura på tåget och jag halvsov hela vägen hem. Måste säga att det var en sjukt lyckad dag, trots regnet!

Bilderna får tala för sig själva så ni vet!

IPad 2 + instagram

Kommentarer
lisa - mode foto vardag och ulrik munther

sv; ingen aning :/

2011-08-20 @ 21:44:02
URL: http://lisa
Lisa - fotografi mode och ulrik munther

sv; aaw :'D

2011-08-21 @ 12:35:45
URL: http://lisahofc.blogg.se/
Lisa - fotografi mode och ulrik munther

sv; haha, om ulrik och vem? hanna? ;) jag vet inte ens om det är sant... :) och jag vet inte om dom tagit bort inlägget heller... :/ är inte inne på fejjan just nu, så om du inte hittar det finns det väl kanske inte.. :)

2011-08-21 @ 13:20:16
URL: http://lisahofc.blogg.se/
Lisa - fotografi mode och ulrik munther

sv; det var ett inlägg på hannas blogg, men som sagt har jag ingen aning om det ens är ulrik hon menar, det kan ju vara men som helst i hela sverige... :)

2011-08-21 @ 13:33:25
URL: http://lisahofc.blogg.se/
Lisa - fotografi mode och ulrik munther

sv; vadå, tror du det nu? :p haha, det hette "my own little heaven" eller något sånt.... :p ja, hon är världens bästa fotograf :')

2011-08-21 @ 13:41:17
URL: http://lisahofc.blogg.se/
Lisa - fotografi mode och ulrik munther

sv; haha ;)

2011-08-21 @ 13:44:48
URL: http://lisahofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback