< Till bloggens startsida

-ช่วยฉัน!

Keep on dancing till the world ends!
Den textraden rullar om och om i mitt huvud, kanske just för att jag lyssnar på den låten också...

Jag behöver eran hjälp! Såhär en fredagkväll vet jag att ni sitter men en hejdundrandes massa idéer, så till frågan... Vad vill ni att jag ska blogga om? Jag har totalslut på idéer. Tills det rullat in några förslag får ni nog stå ut med den urkassa uppdateringen jag faktiskt har. Men kan samtidigt passa på att välkomna dom nya läsarna! Välkomna eller nått?! Hahaha :)

Kommentarer
fransson

biiiiiiiildeeeeeeeeer Johanna! Det vet jag att du har.. hehe (a)

2011-11-12 @ 12:49:53
URL: http://www.fransson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback