< Till bloggens startsida

- bara en månad kvar...

Jag ser hur Västerviks små gator och hus pyntas med allt mer julsaker, adventsljusstakar, stjärnor och allt var det är, men själv tycker jag bara att folket är dumma i huvudet "varför sätter dom upp julsaker nu??" Men insåg just nu  att det faktiskt bara är exakt en månad kvar till julafton... Inga känslor och tankar om det. Det finns ju ingen snö?! Hur ska det då kunna finnas några julkänslor??!! No way!!! Får hoppas att Jullotta kan sätta fart på mina julkänslor ikväll kl åtta. Nu ska jag straxust be ge mig ut i regnet(?!) för att cykla till träning, är RIKTIGT PEPP!!!! Så nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback