< Till bloggens startsida

- lakris sssssss

Angående rubriken ställer jag frågan till mig själv, vad tänker jag med???!!!!!
Bra jobbat Johanna! Har precis rensat hela inkorgen på mailet, och det var ett tag sen kan jag lova! Men nu, ALLT ÄR BORTA! :D Det känns underbart skönt måste jag säga! Förövrig har dagen bjudit på en gööör chill skoldag, riktigt passande då mitt huvud typ sprängs snart... Står inte ut med att äta äcklig skolmat när bag ändå slutar så drog mig till Hemköp och köpte med mig Pan Pizza hem. Gött mos! Eller.... Mos och pizza..... Ingen bra blandning! Så ändrar till GÖTT! För tillfället har jag inget mer att bjuda på... Så grattis till er som faktiskt läste! ;) Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback