< Till bloggens startsida

- Nu har ni något att läsa min vänner

Hur bor du: I ett hus
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 174,8 för att var exakt
Kan du laga mat: Jovars, om jag vill
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar
Vad har du på dig just nu: Svart, svart, svart och lite rött
Har du någon fobi: Att jag har!
Hade du en bra kväll igår: Hm... i think so
Vilket är ditt senaste inköp: OLWs stjärnor
Din favoritdryck på morgonen: Oboy eller Te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobb
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: Ingen aning
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola
Alkoholhaltig favoritdricka: -
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det minns jag inte... tråkigt nog
Saknar du någon just nu: Ja!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga va? eller vara allmänt efterbliven...
Någon jag stör mig på:-
Intressen: Vänner, friidrott, (skåneland!!)
senaste person du kramade: Hanna H

 

Senaste person du ringde: Hanna F
Senaste person som ringde dig: Hanna F
Vad drack du senast: Te
Vill du ha barn: Don't know
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja..
Har du rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Choklad!!!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Noll
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Vilken fråga! :o
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv! :D
Brukar du baka: Yes
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Funkar väl..
Vilken låt lyssnade du senast på: When I Heald Ya, cover HF 
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Massa
Har du pengar på mobilen: Borde inte var möjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback