< Till bloggens startsida

-Två saker jag längtar efter

RixFm Festival 2012 & sommarlov!

1 - Fem bilder som gör mig glad. ✓
2 - En person som betyder mycket för mig. 

3 - Tio sanningar om mig. 

4 - En gammal bild. 
5 - Två webbsidor som jag ofta är inne på. 
6 - En blogg jag läser varje dag. 
7 - Någon jag saknar. 
8 - Två saker jag längtar efter. 

9 - Fem bilder från ett minne 2011.
10 - Två saker jag inte skulle klara mig utan.
11 - En bild som är från när jag var liten.
12 - 15 saker som ni kanske inte visste om mig.
13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
14 - Din profilbild på facebook.
15 - En bild jag har tagit som betyder något.
16 - En bild som är över ett år gammal.
17 - En bild på dig själv som du är nöjd med.
18 - En bild som inte är tagen i staden jag bor.
19 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.
20 - Tre filmer jag sett och gillat.
21 - Tre saker som finns i mitt rum.
22 - En sång som får mig att må bra.
23 – En sång som får mig att gråta.
24 - En bild på mig och en kompis.
25 - Någonting som jag vill göra just i denna sekund.
26 - Någonting jag saknar väldigt mycket.
27 – En bild på mig och ett syskon.
28 - En bild på min mamma när hon var yngre.
29 - En bild på mig och min närmaste vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback