< Till bloggens startsida

Döda råttor osv.

Hello dear friends!
Engelska suger. Så vi börjar om det här inlägget.

Hej kära vänner!
Till att börja med, innan alla överöser mig med att jag inte bloggat. Jag vet det! Jag hade tänkt redigera bilderna från rixfm förra veckan, men det kom en hel del annat ivägen, så det är inte gjort. Nu på kvällskvisten hade jag en liten stund över, men nej, då är datan avstängd och jag orkar inte sätta på den. Go me! Så ni får vänta, i'm sorry guys! Stavas det så?! Guys, gys, gus... Ni fattar!
När det väl kommer upp bilder får ni hemskt gärna kommentera lite oxå. Ni är lite som döda råttor.. nej fy vad hemsk jag är och kallar mina trogna läsare för döda råttor. Okej, ni är lite döda då, på att kommentera, inga råttor.
Jag tror det är dax att jag slutar här innan jag svamlar på ännu mer m sånnt som inte borde komma ut på detta internet.
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback