< Till bloggens startsida

-Fortfarande sjuk

Vad ska jag skriva här? Att min dag har bestått av att frästa Rebecka med mina mat-tankar och att se på Mimmi & Mojje vampyrernas återkomst, Mimmi & Mojje campar och Mimmi & Mojje i fjällen. Intressaaaant! Jag har även åkt röd bil också! Nej men nu har jag haft feber i över en vecka och jag börjar bli lite trött på den, inte kul att gå och halv svettas :(

Jag skulle behöva gå på stan och införskaffa mig lite kläder. Men med feber, nej. Skulle också vilja ha en beige egenstickad tröja av mjukt garn... OM JAG HAR FEBER PÅ MÅNDAG DÖDAR JAG NÅGON!!!
Jag bjuder er på två arkivbilder från en awesome dag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback