< Till bloggens startsida

-Nyfiket och störtskönt

Värst vad folk blev intresserade av att läsa all den skit jag skrev ner, statistiken höjdes rejält kan jag lova bara för att jag råkade skriva på facebook att bloggen är uppdaterad med en massa tråkiga ord. Slutsats: folk är så jävla nyfikna att dom klickar sig in på saker som det till och med förvarnas att dom är tråkiga. Vilken mening, helt oläslig.

Ta er en titt på videon nedanför här, detta må va den galnaste människan jag sett, ja störtskön! Snacka om att vilja vara den typen av människa! Fick någon sorts överenergi nu.... Känner för att skrika.. skulle gjort det om det inte råkade vara så att huset låg och sov (ja människorna i huset, inklusive hundarna). All energi, bra dålig, ful, fin ja whatever, allt tillsammans kryper ner i benen. Ska vi ta några varv runt datastolen? Jag röstar för ett ja!!!!!! Say WEEEEEEHOOOO!!! Och ni, när ni ändå är igång kan ni ju spana in alla andra klipp tjejen gjort. Ni lär inte ångra er!


Jag borde inte säga att det kanske är påväg en ny blogg design va? Jag sa påväg, och då menar jag att det har ploppat upp en ide i mitt huvud som jag ska försöka göra till verklighet. Egentligen har det bara kommit upp en ide om en ny design, inget om hur den ska se ut eller inte.

Kanske dags för mig att säga godnatt innan det slinker ur en hel bokstavsorm med konstiga bokstäver som sätts ihop till ord som ingen egentligen vill eller kan läsa. Godnatt allt nattfolk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback