< Till bloggens startsida

-Never forget that I love you

Måste nog kalla denhär dagen för den mysigaste och roligaste dagen genom tiderna! Jag har spenderat dagen med två helt underbara personer, Linnea och Melicia. Dom tjejerna kan man inte annat än ha roligt med!

Så för att göra en lång dag kort kan man summera det hela med en snuskig gubbe som ville ha mitt nummer, två bamsekramar som välkomnande, tre losta tjejer, titt i affärer, påpekat vilka affärer som är konstiga, blivit helt proppmätta på kinamat, blivit rädda för kineser och insett att dom tydligen inte gillar korsringar, blivit fascinerade av sverigest största godisbutik, suttit mitt i Baronen och  haft allmänt trötta ben/ryggar, nästan två timmars skratt och prat inne på Ben & Jerrys, tre nedstämda personer påväg till stationen för att säga hejdå, två till bamsekramar och 3 timmars buss/tågresa hem med tårar som vill rinna. UNDERBAR DAG ALLTSÅ!

Att man känner saknaden redan efter en minut är inte okej! Att känna saknaden av en lika stor bamsekram när man är ledsen är inte heller okej! Men två helt underbara tjejer som jag lär träffa igen. Bästa dagen på länge! Love u♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback