< Till bloggens startsida

Hej, godmorgon, hallå, goddag!

Förra inlägget såg lite hejkomochhjälpmig ut, det vare ett mobilinlägg och jag med min nöthjärna har inte riktigt listat ut hur man kan ändra dom inläggen. Dom visas liksom inte och blablabla!

För övrigt sökte jag till ett mer eller mindre drömjobb igår! RixFm söker en festivalreporter till i sommar, this is my dream people!!!!! Gå in på rixfm.se/sommarjobb ifall ni också vill söka.

Fyfarao vilket kasst inlägg det blev! Jag är trött som ett as älskar måndagsmorgon!!! Ha en bra dag vänner!

Kommentarer
JOSEFINE ANDERSSON

nej inte så, men jag hade faktiskt tänkt pilla ihop någon design att 'tävla' ut or something när jag får tid :)

2012-05-17 @ 11:18:49
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback