< Till bloggens startsida

-Dipdye, pink, hell ya

Och så var det de här med dipdye, så otroligt jävla snyggt på dom som passar i det!

Men när jag tänker efter så garvar jag ihjäl mig, för igentligen, hur barnsligt och kul ser det inte ut när folk går omkring med alla möjliga färger i håret?! Jag håller fortfarande fast vid att det är dö fränt!
Själv har jag fått höra från flera håll att jag skulle passa superbra i en dipdye, men feg och rädd om mitt hår som jag är så vågade jag inte färga det i en skrikig färg, så smart som jag är eller inte så gick jag och köpte mig en knallrosa hårmascara bara för att testa. WOW säger jag! Helt freaking underbart, jag älskar det! Ja förstörde det hela med att duscha ikväll dock, men såfort det blir tid över ska mamma slinga mitt hår i ljusare nyans och jag ska kleta på lite till rosa färg, ordentligt den här gången!
Men så kommer det till att jag ska klippa mig inom en snart framtid, jag funderar på att göra en rosa dipdye men bara toning... Men vågar inte!!!!!!!!  Jag kan meddela er den dagen jag får en rosa dipdye, det lär nog dröja....

image description
Me and my pink dipdye.

Puss och kram skum banan!

Kommentarer
astrid

skitsnyggt ju! tycker absolut du ska göra det! :)

2012-05-17 @ 22:07:34
URL: http://astriidg.blogg.se/
Julia

sådär vill jag också göra med mitt hår!

2012-06-02 @ 18:52:43
URL: http://bieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback