< Till bloggens startsida

- ♥

En vän som denhär borde alla ha.
När allt känns skit, när jag vill bara gå och gömma mig och aldrig komma fram igen, då är det denhär människan som lockar fram mig, hjälper mig att stå på mina egna ben, lockar fram styrkan som finns där. Så mycket hon vet om mig, hon känner mig bättre än vad jag känner mig själv ibland. Hon finns alltid där, täcker upp tomrummet som en gång fanns. Best friends are like stars.... You don't always see them, but you know they are always there.
Hanna Fransson ♥

Kommentarer
Anonym

Aw <3 fina bästa underbara du <3

Och bilderna, förutom att mitt hår ser rött och katastrofalt ut ser det knappast ut som att vi är i Sverige. Jag önskar att så vore fallet. Att vi var i typ.. Maldiverna :')

2011-10-30 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback