< Till bloggens startsida

-Svaren på era frågor

Vad tycker du om mig? (Becka)
Du är en vän jag kännt sedan... Ja sedan när? Man kan säga att du har varit en del av mitt liv sedan dagis tiden. Det är du som vet det mesta om mig här hemma och det är du som brukar få stå ut med mina klagomål och mitt ointressanta babbel när jag behöver prata av mig om allt och lite till. En riktigt tålmodig och riktigt bra vän alltså! :)

Bästa artisten, motivera varför! (Du får bara välja en)
Det här är svårt! Jag kan säga att den som skriver bäst låtar är helt klart Ulrik Munther, dom träffar mig alltid rakt i hjärtat! Men bästa artist... Danny, för att han alltid bryr sig om sina fans och även om tiden är knapp så är kramen ett måste typ.. (Danny världens krambjörn!) Jag väljer alla artister!!!

Om du fick vara bäst på en sak, vad skulle det vara?
Allt?! Nej men jag skulle vilja vara bäst på att vara bäst på allt.. HAHAHA Grattis till den som hängde med där!

Vart vill du bo när du blir stor?
Jag ÄR stor! När jag är 22 typ vill jag bo i allas dröm stad Los angeles! Men när jag sedan börjar bli äldre (runt 30 år) så vill jag nog flytta hem till Sverige igen, eller Cypern.... Jag vet faktiskt inte riktigt än igentligen.. Jag lär nog ta dagen som den kommer. :)

Din drömkille?
Utseendet? Personligheten? Vi kan sammanfatta det såhär, han ska inte vara ful. Visst alla säger att utseendet inte spelar någon roll, men sure! Det är ju faktiskt utsidan som man ser först! Annars då, gullig, snäll, mysig, ja ni förstår en kille som överraskar, gillar att myskvällar framför tvn och ja allt sånt. ;)

Favorit appen?
Det trodde jag alla hade koll på! Instagram! johannaaspeteg hittar ni mig på!

Om du fick vara en annan person för en dag, vem skulle det vara?
De finns en person som jag har hundra frågor till, men inga svar. Så den personen skulle jag vilja vara för en dag för att kunna få svar på mina frågor och för att se om en så känslokall person faktiskt kanske kan ha känslor. Annas vill jag vara en kille, för att se hur dom tänker och hur dom är när dom bara är med sina kompisar. Jag skulle annars kunna vara vilken person som helst i min närhet för att se hur folk ser på mig själv.

Tycker du om mig? (Linnea)
Är frågan vad jag tycker om dig eller om jag tycker om dig som person? Men äh, jag svarar på båda! Jag har inte kännt dig länge alls, men det känns som att du har vart min vän i hundra år! Du vet nästan allt om mig, du finns där dag som natt. Du är den som säger det man inte vill höra, det ingen annan vågar säga, sanningen. Så många nätter du har funnit där fram till klockan tre, dom gångerna jag har brutit ihop totalt, dom nätterna jag har legat och skakat för att tårarna väller fram. Då är det du som skickar alla tusen hjärtan och styrkekramar! Den ända gång jag träffat dig slutade med att vi satt och garvade gärnet i två timmar.... Vi ses snart igen, hoppas jag! För att sammanfatta det hela så är du en amazing vän!

Tycker du om Ben&Jerrys?
Den dummaste frågan man någonsin kan ställa! Och du vet mycket väl att det är min lilla drog! Hahha

Saknar du mig? (Linnea)
Ja! Saknaden gör riktigt ont! 

Fryser du?
Hehehe, ja......... Det gör jag alltid förutom när jag ligger nergrävd i mitt duntäcke eller svettas! :')

Vill du åka till Kalmar och träffa mig snart igen? (Linnea)
JAAAA! Om du inte ska dit snart åker jag hem till dig! Bara så att du vet. 

Det var dom frågorna jag fick, tacksam för att två personer var lite kreativa och slängde ur sig lite frågor! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback