< Till bloggens startsida

-Sometimes you haft to break the silence.

Vad ska man säga? Så lycklig och ändå så ledsen.
Att gå bakom en fasad varje dag, med människor man en gång har älskat, det är inte så lätt varje gång. Att det finns människor som vill alla (okej dom flesta) människor väl, vill inte såra, man sätter sig själv i bakgrunden för att någon annan ska bli glad. Även om det river och sliter i hjärtat, dom vill bara göra rätt. Att våga vara sig själv kan vara det svåraste, men en dag förstår man, INGEN vinner på att du spelar någon annan än dig själv.

Själv undrar jag hur livet hade sett ut just nu, om dendär dagen aldrig hade kommit. Jag är stolt över migsjälv att jag  gjorde som jag gjorde. Augusti ♥

Kommentarer
Fransson

so true.

2011-10-20 @ 01:34:19
URL: http://fransson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback