< Till bloggens startsida

-Bergochdalbana

Vilken dag! Och ännu är den inte över! En ren bergochdalbana skulle bli en perfekt jämförelse.
Dagen började bra, sedan börjar min mattelärare tjata om en massa tjafs att vi som vanligt ska hoppa över hela jävla boken typ, jag kände att jag kunde slagit till honom när som så jag följde med på extra hjälpen och blev lite lugnare av en annan lärare som räddade upp allt. Tack!
Sedan andra lektionen för dagen, SO, jag som har klagat på att vi bara jobbar med rutten historia fick äntligen det jag ville! Skriva och motivera egna åsikter! BAM! Där blev jag ännu gladare!
Tredje lektionen, idrott med simhall, yeeee! Not! Läraren påstår jag ska dyka från trean för att få högstpoäng, jo men visst!! När jag gjort magplask från femman tror jag att jag är så dum och dyker en gång till! Så jag körde köttbullen från ettan istället! Heheh...
Dagen flyter på, äter glass och pratar med beckan, humöret går upp ännu lite till. Kommer hem, blir överglid att min avslutningsklänning har kommit, det varade inte länge, lika stor som ett tält typ!
Och nu sitter jag hör och tröstäter en gottochblandat! Härlig dag eller vad säger ni?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Har du en blogg jag kan titta in på?:

Kommentar:

Kom ihåg mig!
Trackback